3. marraskuuta 2012

Siel on varmaa hyönteisii

Oon kirjottanu viimeks, viikko sitten.. Mun on monta kertaa pitäny tulla tälläki viikol päivittelee, mut mul ei oikeesti oo ollu mitään aiheita, mistä postata, ja ku ei oo kuviikaa.. Mut nyt täst illast on pari kuvaa, ni aattelin nyt sit jonkinnäköst postii tulla väsää :)

 Eli oltii tyttöjen kans viettelemäs iltaa Venlan luon mukavis tunnelmis, ja tos jonki verra kuvii siit :D Oon nyt nii väsyny et meen suosiol nukkuu ja jätän tän tekstipuolen vähemmäl! Ja jos joku ei oo tajunnu linkkaa blogisi on päättyny ! + ehdotelkaa jotai kivoi postauksii mitä haluutte mun tekevän :)

2 kommenttia:

elisa kirjoitti...

voi huhhu .. oon taas mahollisimmamones kuvas änkeny kamera etee... ja toi otsikko liittyiskö se jotenki salkkareihi...

Ella kirjoitti...

Söpöjä kuvia! :)

http://www.ellataimi.blogspot.fi/