26. joulukuuta 2013

Joululahjoja

 photo IMG_0715.jpg
Noniin, ja lahjapostauksen vuoro. Mun oli tarkotus tehä tä videolle, mut en tykkää yhtään puhuu kameralle sillon ku joku on kotona, joten se ei oo nyt ollu mahollista. Mun piti kans tulla heittään muutamat kuvat mun joulusta, mut otin oikeesti tosi vähän kuvia, alle kakskytä, ja suurin osa oli tosi huonolaatusia.. No, ens jouluna sitten! :)   photo IMG_0755.jpg  photo IMG_0757.jpg  photo IMG_0761.jpg  photo IMG_0756.jpg  photo PicMonkeyCollage45454.jpg 
Noihin vois lisätä vielä, että sain sähköhammasharjan ja hieman rahaa. Iskältä ei olla viel saatu lahjoja, kun mennään sinne vasta huomenna, mut nekin tulee varmaan täällä blogissa näkymään. Saatiin kans playstation 3, ja siihen singstar suomihelmet sekä Olli sai disney infinity pelin, jotä mäkin vähän jo testailin, ja oli tosi kiva peli.
Kaikki lahjat oli semmosia, mitä mä toivoinkin, ja mitä ite ei ois tullu ostettua. (okei oisin mä ton fleecen ostanu varmaan aleista, niin ihana se on!) Mut ehdoton lemppari kuitenkin on toi nojatuoli, jolla mä tälläkin hetkellä istun ja kirjottelen tätä postausta. Tä on niin ihanan pehmeä ja no ihan vaan ihana! Tä on ollu mulla jo päälle viikon, ja oon joka ilta istunu tässä samalla kun luen blogeja, ja jos tulee kylmä niin heittää ton tähtiviltin päälle (joka on muuten ihan sairaan pehmeä ja lämmin!) Muttamutta, nytten jatkan mun illanviettoa tässä nojatuolissa istuskellen ja ehkä laulan Vilman kanssa parit laulut singstarilta. Viettäkää tekin mukava ilta, ja käykääpäs heittelemässä vielä muutamia kysymyksia mun kysymyspostaukseen, jonne pääsee tästä! :)

Ei kommentteja: