24. huhtikuuta 2014

2404

IMG_0748 IMG_0755 
Enkös mä viime postauksessa jotain maininnut ostosten esittelystä? Taisin mainita, mutta noh, tälläkin kertaa suunnitelmat eivät menneet ihan nappiin. Tajusin nimittäin, kun olin rupeamassa uusia juttuja kuvaamaan, että puolet niistä on pyykissä, tai jossain kadoksissa kuitenkin.
No joka tapauksessa pienimuotosta postausta tulossa. Viikonloppuna, oisko ollu sunnuntaina (en muista yhtään ton pikku loman takia, päivät ihan sekasin!) käytiin Vilman kanssa vähän ajelemassa ja kuvaamassa siinä samalla, ja ai että mä tykkään kuvata joutsenia. Oisin voinu vaikka kuinka kauan siinä olla ja kuvata tota yhtä ja samaa joutsenta, aina se oli vaan poseeraamassa!
Maanantaina sitten mummi ja ukki tuli meille syömään, ja syömisen jälkeen laitettiinkin mölkkypelit tohon pihalle pystyyn. Siis siitä on oikeesti varmaan pari vuotta kun oon viimeks mölkkyy pelannu! Ja se ilma.. mä olin jo ihan varma että oli kesäloma, kun shortsitkin sai päälle vetää, mutta ei kun seuraavana päivänä kouluun. Vähän kauhistutti tiistaina kaupungilla kun oltiin Rosan kanssa, ja nähtiin muutamia tyttöjä kulkemassa shortseissa.. Ei tiistaina kuitenkaan niiiiin lämmin ollut.  
Muttamutta mitäs sitä enempää kirjottelemaan. Mulla on huomenna taas vapaa päivä (jes!) ja tarkotuksena olis lähteä päivällä salille, ja ehkä mä huomenna voisin kans koittaa kuvata niitä uusia ostoksia. :)

Ei kommentteja: