26. huhtikuuta 2014

ROOM

IMG_6536 IMG_6538 IMG_6537 IMG_6541
Mun huone sai tänään taas oikeen kunnon suursiivouksen ja vähän päivitystä. Siivosin tänään siis oikein kunnolla, pyyhkisin pölyt ja kaikki, ja vaihdoin huoneen järjestyksen "kesäjärjestykseen". Sain siis vihdoin laitettua sängyn patterin viereen, kun sitä ei enää tarvitse pitää päällä ollenkaan. Mulla oli kauhee pöytäongelma nyt kun mulla on toi nojatuolikin, mutta onneks meillä oli varastossa vielä toi mun vanha pienempi pöytälevy, joten ruuvasin vaan jalat irti siitä vanhasta pöydästä (nurkkapöytä, kolmiopöytä, mikskä sitä oikeen sanotaan..) ja laitoin tähän pienempään. Jotenkin kyllä vähän miettisin että miten tä pöytä tulee sopimaan tähän keskelle seinää, mutta näyttää niiiin kivalta, ja mun huone on nyt ihanan tilava.
Ainoo miinus tässä tämän päiväsessä siivousurakassa olikin toi ihana auringonpaiste tuolla ulkona. Vähän vaan teki mieli mennä ulos ottamaan aurinkoa kesken siivouksen, mutta pakko se oli valmiiksi tehdä, ois itteäänki illalla inhottanu mennä nukkumaan jos kaikki tavarat ois ollu hujan hajan ympäri kämppää. No, täytyy toivoa että huomenna ois yhtä lämmin päivä, ja mä vannon et sen tuun viettämään ulkona!
Nyt kuitenkin taidan naamapesun kautta siirtyä tonne houkuttelevan näköseen sänkyyn peiton alle katsomaan hetkeksi aikaa Gossip Girliä jonka jälkeen voisi sitten ruveta nukkumaan. Hyvää yötä (tai huomenta mikäli luet aamulla) jokaiselle! :)

Ei kommentteja: