28. toukokuuta 2014

PUHELINRÄPSYJÄ

11
1. Mun mielest tä oli jotenkin tosi ihana kuva, kun täs näky lentokone, ja taivas oli ihanan värinen. Ainoo vaan, et toi ei näytä enää yhtään niin hienolta, kun mun puhelimessa ): 2. Kouluun lähdössä pari viikkoa sitten 
13 
1.  Viime viikolla, kun vielä aurinko paisto, niin oli mahdollista ottaa aurinkoa 2. Viime perjantain home made subi 3. jälleen ihanan värinen taivas ♥ 4. #ootm = outfit of the monday kun vielä tarkeni shortseilla ja topilla, nyt kun mä istun sohvannurkassa viltin alla, ja paksut vaatteet päällä, aurinko takas ! 12 
1. Ekat lämpimät päivät, eka sen mukanen asu 2. Mä oon juonu tänään jo kaks kuppia teetä jos se vaikka vähän lämmittäis, mut ei ! Tosin tähän kylmyyteen saattaa vaikuttaa et olin tänään koko päivän töissä ulkona, tossa +5 asteen ilmassa, hyrrr....

Mulla alko eilen kesäloma, joka tosin kesti eilisen illan, sillä tänään aamulla meninkin sitten jo töihin. Kyllä sitä toivois kun ulkohommia tekee, että noi ilmat olis vähän lämpimämpiä. Ei kuitenkaan ihan sellasia ilmoja, kuin viime viikolla. Nyt katsomaan salkkareita, jonka jälkeen lämpimään suihkuun tai saunaan, moikka! :)

Ei kommentteja: