7. heinäkuuta 2012

Äiti ja isi älkää vaipuko tuskaan, mä nautin täysillä mun elämästä

Jees. Mul ois paljon juttuu, mist voisin kertoo, ni alotan Sunnuntaista, jollon mä ensin olin joku pari tuntia Venlan ja Elisan kanssa, ja seittemän jälkeen käytiin hakee Tanja, jonka jälkee lähettii ajaa Kokkilaan, koska en saanu Tuukkaan yhteyttä ja kello oli jo kuitenkin yli puol kaheksan ja mun ois pitäny olla kympiltä kotona, joten ei ois ollu paljon aikaa nähä sen kanssa, koska maanantaina heti aamusta sil ois ollu matka Hyvinkäälle jos oikein muistan.


Eli, me sit lähettiin ajamaan Kokkilaan. Siel se sit oli Ollin ja Artun kanssa, ja mä liimauduin niitten seuraan. Ilta meni siinä, kello läheni kymppiä ja multa loppu akku. Mä en kuitenkaan lähteny kotii, koska meil oli ihan superhauskaa. Kiipeiltiin puissa, keinuttiin, leikittiin puistossa.. Mitä nyt vaa sattu tulee mielee, se me tehtiin. Kello oli jo reilusti yli kakstoista, ku ruvettiin miettii et mihin vittuun mä meen yöksi. No, pojille tuli sitte ajatus, et he ainaki olis yön porukassa, ja mä sitte kysyin hyväksyiskö he mut kans seuraks koko yöks. Ja se kävi. Mä jäin siis yöks Kokkilaan. Mun skoban kanssa kolmepääl ilma kypärii reissut Vartsala cityssä, ja Riikin baarilla tankkaamassa oli jotain niin huippua. Mentiin kans jotain Artun mettäreittejä, ja mua pelotti istua siellä takana, vaikken kauan istunukkaa siellä. Keskipaikka oli turvallisin, kuskiksi en ois menny mistään hinnasta! :D 


Joskus viiden maissa meille tuli ajatus, et hei! Lähetään lossil yli kemiöön. No, lossilla me mentiin siitä yli, muttei tosiaan Kemiöön asti. Kännyttiin jossain vaiheessa ympäri, ja takasi. Lossilla oli yks jättihämppis, ja toine vähä pienempi ja ne oli ihan kauheita, iu! Ku päästiin takasi rantaan, mä melkeen nukahin siihen penkille, ku noi ajeli mun mopolla. Lopulta kaikki alko oleen ihan loppu ja päädyttii nukkuun johonki. Ei siit nukkumisesta, mun osalta ainakaan, tullut yhtään mitään, joten olin sitte maanantai aamuna tosi skarppina töissä! Onneks mul ei tullu tosta reissusta mitään muuta, ku kotiaresti täks viikoks, joka sekään ollu mikään paha! Tiistaina kaupungilla Rosan kanssa, torstaina Venlan. Et tosi paha aresti! :D 


Tiistaina ku olin kaupungil Rosan kanssa, ni mukaan lähti H&M'n alesta 10eurolla beiget chinot joit olin jo kauemman aikaa ettiny, ja seppälän alesta 4eurolla harmaa yöpaita. Chinot näkyyki mun tän päiväses asussa, josta mä laitan kuvan, mut tota toppii en nyt oo jaksanu alkaa kuvaileen! 


Chinot, 10e, H&M
Paita, 9,95e, H&M

Suurinosa kuvista on torstailta, ku olin Venlan kans iltatoril, ja ku siel ei jaksettu olla, ni mentii riippusillal kuvaileen. Tos tosiaa tän päivän asu, joka myöhemmi vaihtu shortseihi ja bandeauhu, koska tä ilma on oikeesti ihan sairaan hiostava! Viel loppukevennykseks yks kuva, jonka jälkee mä sanon moikka!



Ei kommentteja: