5. heinäkuuta 2012

Alotus

Jees.... Alotin taas bloggailun. Sorruin tähä, vaik mun piti olla ainaki loppukesä ilman bloggailuu. Mites täs näin sitte pääs käymää? No, vastaus on aika hassu. Mut mun tuli ikävä bloggailuu, ja pakko päästä avautuun toisil omast elämäst. Jotkut haluu pysyy hiljaa siitä, mitä omas elämäs tapahtuu, eikä kerro läheskään kaikkea, tai muuntelee asioita. Mä tykkään kertoo aikalail suoraan kaiken, ihan sama kuka kuuntelee, tai tässä tapaukses lukee. Tä vaan helpottaa jotenkin, et saa avautuu ja tietää et joku ees kuuntelee, vaikkei niinkää kiinnostas.

Mutjees. Koska mä uskon ja toivon et tä blogi saa uusii lukijoi, ni kerron jotai itestäni? Eli oon siis Minttu, ja täytin tammikuun ekapäivä 15. Tykkään mun synttäripäiväst, ja jotkut ei ees oo uskonu, et oon sillon syntyny. Jees, mut mul ei oo mitää harrastuksii. Frendien kans sillo ku mul ei oo duunii tai muuta. Kesätöis oon siis Kokkilan uimarannal. Ihajees duunii, ja iha jees palkka. Rakastan ylikaiken olla kameran takana, joten sen takia ehkä täälki näkyy kuvii enemmän mun frendeistä, joitten kans oon vapaa-ajalla, ku kuvia musta. Satunnaisia omaposeja ehkä joskus johki välii, mut seki on harvinaista herkkua. lolo. Mitäs muuta mä voisin itestäni sit kertoa? En nyt tähä hätää ainakaa keksi yhtää mitää, joten must tuntuu, et te jotka ette mua millään tapaa vielä tunne, ni tuutte kyl jotenki muhunki tutustumaan, ku blogia seurailette.

Ja koska tä oli vaan alkuselitys, ni pistän tähän kuvan tän päivän auringonpalvomisesta, ja lähen muokkaileen tota ulkoasuu, joka nyt ei tykkää tallentuu!

Ei kommentteja: