16. lokakuuta 2012

Tammerfors

Maanantai aamu mun herätyskello soi puol yheksältä, joka tarkotti siis sitä, en mun pitäs nousta ja lähtee suihkuu. Kävin suihkussa, söin aamupalan ja laitoin itteni valmiiks, koneellaki ehti nopeesti käymään. Sitte kymmeneltä me äitin kanssa lähettiin hakemaan Venlaa, ja sitte juna-asemalle. Junamatka Pasilaan meni nopeesti, ja vaihto onnistu tosi hyvin. Pasilasta Tampereelle matka meni myös hyvin, ja nopeesti facebookissa ja whatsappissa. Tampereella mua ja Venlaa vastassa olikin Saana ja Onni. Käytiin syömässä subissa, ja sitte Onni otti meijän tavarat ja lähti kämpälle. Me tytöt sitte lähettiin käymään ideaparkissa, joten istumista jälleen. Sieltä löysinkin sitte mulle laukun ja kengät. Puol kuuden bussilla takas, ja sitte toisella bussilla Hervantaan. Saanan ja Onnin kämpillä vietettiin loppuilta, kattoen telkkaria, syöden ja pelaten Skipboa.

 Tä aamu lähti hyvin käyntiin. Syötiin aamupala, laitettiin ittemme kuntoon, ja jälleen tyttöjen kesken lähettii kiertelee kauppoja. Vietiin ensin mun ja Venlan tavarat juna-aseman säilytyslokeroihi, ja sitte lähettii. Ite en löytäny tänää muutaku sormuksen, ja yhen kivan huivin, jota en kuitenkaan ostanu. Juna takasin Saloon lähtikin sitten 10 yli 15. Matka meni mukavasti hetken aikaa nukkuen junassa, joka tosin oli vain hetki, koska se piti kauheeta meteliä ja heilu hullun lailla, ihan oikeesti. Sitte Turussa tapahtuki vaihto, ja sitte puol tuntii ni oltiin Salossa. Ehjin nahoin jälleen siis kotona. Kamera pysy laukussa tosi paljo, sen takii ei nyt oikee oo kuvia, sori.
 Mango - 29.90€
 GinaTricot - 7.95€
SpiritStore - 59€

ps. käy linkkaamas sun blogis tänne, jos et oo tehny sitä viel!

2 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

Ooot ollu hervannas :0 et tullu moikkaan :D

minttu kirjoitti...

jenna: en mä tienny et asut hervannas, ni en viittiny infoo mitää et oon tampereel ku en ois kuitenkaa voinu hirvee kaua olla su kans ja sillai :D jos oisit niiku keskustaa tullu tai jotai.