1. joulukuuta 2012

Hello December


Viikko aikaa, siitä, ku viimeseks kirjottelin. Viikko myös aikaa siihen, että kuvapostaus päättyy, ja te ette voi enää ehdotella kuvauskohteita. Toivon edelleen, et te niitä laitatte, mulle on tullu vasta neljältä niitä ja on niit kuitenkin joku lähes nelkyt, mut ois kiva saada lisää kuvattavaa :) ( tänne siis )

Olin tän viikon maanantain ja tiistain pois koulusta, koska mun niska meni niin jumiin, etten pystyny kattoon ku alaspäin, keskiviikko oli kans viel ihan tuskaa, ku vähän jos pää oli vääräs asennos, ni alko sattuun niin pirusti. Kellään muulla ollu samanlaisia ongelmia niskan kanssa?
 Mitään muuta kovin ihmeellistä mä omasta mielestäni en oo tehny. Torstaina kävin äitin ja Ollin kanssa salossa, ja ostettii mulle neule, ja hame itsenäisyyspäiväjuhliin. Perjantai olin joku tunnin Annin, Severin ja se tais olla Henkka se yks, ni heijän kanssa ulkona ja vähä mis sattuu. Tänää olin parituntii sit taas Venlan kans salossa, ja ostin mulle itellee huivin ja ettisin jottai halpoi kenkii sinne juhliin, mut en löytäny. Oisin ostanu yhet seppäläst, mut ne oli kolmekymppii, ku viel torstain ne oli klubitarjoukses 23e. Ärsytti :/

Tä huivi on Glitteristä, ja makso ton 11.90e -25% eli loppusummaks tuli 8.90e 


2 kommenttia:

Martina kirjoitti...

hieno blgoi :)

minttu kirjoitti...

martina: kiitos ! :)