15. joulukuuta 2012

tänään tääl ja jossain muual ens viikol, mut jos on hätä ni mä lupaan et siin oon


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Täl viikol ei oo tapahtunu mitään ihmeellistä, ainakaan muistaakseni. Eilen olin Lotan ja Venlan kanssa kattomassa Nightmare - Painajainen merellä, ja mun mielest se oli oikeesti ihan hyvä, jos miettii et kuin palvon huonoo palautet siit on tullu. Laura ja Lotta oli kans menos kattoo samaa leffaa, ni mentii sit kaikki porukas sinne. Leffan jälkee mentii Venlan kans Lotalle ja ottelin heist kuvii ja kiharrettii kans meijän hiuksii, ja mun oli sit tommoset ku ekas kuvas. Kotii menin sit jossai puol yhentoist mais ja chillasin siel vaan koneel ja katoin salkkarei ku en niit sit nähny sen leffan takii.
Tänä aamun käytii hakee meille kuusi, jonka jälkee pakkasin kamat ja lähin isille. Tääl vaan sit oon ollu koneella ja käytiin kuvaa Vilman kans noi loput kuvat, mitä tosa on.
Maanantaina lähtee viimenen kouluviikko käyntiin, ja tiistainen enkunkoe tuottaa mulle harmaita hiuksia. Vihaan enkkua, meijän sijaista ja kaikkea siihen kieleen liittyen. Ei on se ihan jees, mutku en osaa ni en tykkää. Perjantaina päästään lomille ja sit vaa chill puoltoist viikkoo, mitä sitä lomaa saattaa olla. Sinä aikan viettelen kans mun sweet sixteen partei, jee vihdoi!
Mut mulla ei oo nyt muuta asiaa, ja teen ton kuvapostauksen varmaa ens viikolla tai lomalla. Mut voitte viel ihanaiset ehdotella mul jotain kuvausjuttui, ois kiva saada vähä lisää :)
+ anteeks omakuvapostaus..

4 kommenttia:

venla kirjoitti...

IHANII KUVIII!!!

minttu kirjoitti...

venla: mä tiiän ku oon nii kuvaukselline ♥ eivaa! :D

Aino kirjoitti...

oot vaik kuik kaunis tos ekas kuvas !!:) ja tos vikas kans:)

minttu kirjoitti...

aino: kiittii! (: