14. tammikuuta 2013

Jump in

Oonko mä oikeesti ainoa ihminen, jolla on ollu hyvä maanantai? Heräsin ajoissa, ja ehtisin syödä aamupalan, mikäs sen parempaa ku ei tarvi koulussa nälästä kärsiä. Ekalla tunnilla vaihdettiin paikas, miinushan oli se että joudun istumaan forever alone, mutta pilviin mut nostatti äikän kokeen numero. Paras numero koko ysiluokan aikana, en oo ilosempi pitkään aikaan ollu. Kokeesta sain siis 9, ja en voi olla mitään muuta kuin tyytyväinen. Saatiin kans parit muut kokeet, ja vaikka ne alamäkeen ysiin verrattuna menikin, oon ihmeen tyytyväinen, varsinkin ruotsin kokeeseen, johon en oikeesti lukenu mitään, ja ennen koetta muistin vain mitä puss och kram tarkoittaa.

 Kuitenkin koulupäivä loppu kolmelta, ja hyvin jaksoin koko päivän. Kotiin ku pääsin kävin vielä nappaamassa Lotasta muutamat kuvat, kunnes mä pääsin kotiin. Ekat sanat mitkä mä sanoinki äitille, oli "Mitä mä saan ku sain niin hyvän numeron äikästä?" Äiti vaa tokas, että mee kattoo olkkarii. Tiesin, mitä siellä odotti. Ja kuvista teillekkin selviää viimeistään mistä mä puhun.
Photobucket   Photobucket Photobucket  Photobucket Photobucket Photobucket

3 kommenttia:

Aino kirjoitti...

toi o ihana toi jump in !!!:) ja just söpö värine !:)

minttu kirjoitti...

aino: jep, vaik se onki hiukka iso mut mitä pienist! Ja toi o viel kivemma värine ku näis ku vis ku vääristää aika pal :D

Jenna kirjoitti...

HAASTE!

Säännöt!

- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät