16. kesäkuuta 2013

Ja turha odotella takas himaan, ennen ku galaksit on palasina

 photo IMG_9590.jpg  photo IMG_9614.jpg  photo IMG_9619.jpg  photo IMG_9621.jpg  photo IMG_9656.jpg  photo IMG_9664.jpg  photo IMG_9679.jpg 
Mentiin tänään illalla Kokkilan Lossirantaan, ja päästiin lähtemään sieltä vasta puol yhen paikkeilla. Oltiin siis Iskän, Vilman, Ollin, Mummin ja Arton kanssa, sekä Satu oli töissä. Mä sainki sitte Satulta "duuniksi" kuvata illan esiintyjää, jotta saatas kuva feisbuukkiin. Tottakai mä suostuin, ja noista eka sieltä löytyyki. Innostuin siinä muutenkin vähän paikkoja kuvaamaan, ni tossa vielä parit lempparit. Huomenna tuun postaan varmaa mun ja Vilman tän päiväsestä Vuohensaari reissusta, joten näkyillään ehkä sillon. :)

ps. Ehdotelkaa jotain postausideoita. Mul on aiheet loppu ja kamera ei kulje mukana, tai pysyy laukussa. Ja mul ois ihan kauheena intoo postailla !

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Joku myday postaus ? :) tääki oli kiva !

minttu kirjoitti...

Ano: oon meinannu vaik kuin mont kertaa tehä mut en ikinä muista alottaa kuvaamaa heti aamust ! :D mutmut kyl mä sen viel loman aikaa teen :)