16. helmikuuta 2014

Ipad

 photo IMG_9898.jpg  photo IMG_9901.jpg 
Vihdoin mä sain ostettua mulle oman ipadin. Oon jo tosi kauan halunnu tommosen, mut kesällä sitte palkkarahoista ostin ennemmin uuden ja toimivan puhelimen, ku tabletin, vaikka sillo oisin molemmatkin saanu. Nyt mä en ookkaan sitten perjantain jälkeen muuta oikeestaan tehnytkään, kun leikkinyt ton kanssa. Kuvissa näkyy kans mun uus tähtipäiväpeitto, joka on jo jonkun kuukauden mulla ollut, mutta silti vasta toista kertaa sängyn päällä, haha.
Ens viikko onkin sitten hiihtolomaa, ja ajattelin et pääsen kunnolla postailemaan, mut meenkin iskälle töihin koko viikoksi, ni en osaa sanoa ehdinkö mä ollenkaan kirjottelemaan tänne mitään. Nyt kuitenkin mä rupeen laittaa itteäni kuntoon, sillä meille tulee ensimmäiset Ollin synttärivieraat n. puolentoista tunnin päästä ja mä istun edelleen yökkärissä täällä! :D

Ei kommentteja: