26. toukokuuta 2014

2605

IMG_6602 
Sain viikko takaperin kommentin, miten mulla on jäänyt toi haaste kesken. Mulle tuli itelle jotenkin tosi huono fiilis siitä. Ei kommentista, vaan siitä miten mä lupasin muistaa postata joka päivä sen kuvan, mutta jätin sen kuitenkin kesken. Mul on ollu koulusa nyt viimesten viikkojen aikana paljon kokeita, sekä muutama essee ja esitelmä, jotka piti hoitaa, mutta en voi sanoa, etteikö mulla aikaa ois myös bloggaamiseen ollut. Mä en vaan jaksanut. Mä en jaksanu ottaa sitä kameraa käteen, kuvata päivän aiheen ja postata tänne. Bloggaamisesta on muutenkin tullu mulle jotenkin tosi hankalaa. Mulla ei oo yhtään inspistä tätä kohtaan. Oon niin kateellinen niille bloggaajille, jotka kirjottaa joka tai ainakin joka toinen päivä postauksen. Mä en ite millään pystyis semmoseen postausmäärään, eihän mun elämässä ees tapahdu mitään, mistä voisin kirjoittaa.

Nyt vielä kun kesä on tulossa, ja oon arkisin töissä, ei mulla välttämättä jää paljookaan aikaa bloggailuun. Koitan kuitenkin parhaani mukaan panostaa tähän blogiin, ja kirjoittaa silloin kun mä ehdin. Myönnetään, onhan se inhottavaa lukijoille odottaa pitkiä aikoja uutta postausta, mutta mä en mahda tälle mitään. Toivotaan että inspis kesän tullessa palaa! :)

Kesälle on suunnitteilla myös muutama kiva reissu, Tallinnaan mennään juhannuksena (just sopivasti mun eka palkkakin on sillon tullut!!) ja heinäkuussa ois suuntaja sitten Seinäjoki. Joten molemmista tulee ainakin yksi postaus kuvien kera! Muutamat juhlat on myös kesällä, ja sitten ne työt, jotka tosiaan vie suurimman osan mun ajasta. Ton kaiken lisäksi mä haluan ottaa paljon aurinkoa, käydä uimassa, ajaa mopon kanssa turkuun (hullua, tiedän!), viettää aikaa kavereiden kanssa, ja ihan vaan olla!

Nyt mä lopettelen tän kirjottelun, koska koneesta rupee akku loppumaan, ja joutuisin siirtymään sisälle jatkamaan bloggailua, mutta en vaan raaski mennä sisälle näin hienolla ilmalla! Toivottelen nyt jo kaikille hyvät kesät ja nähdään ens postauksessa! 

Ei kommentteja: