6. toukokuuta 2014

LATEST BUY

TOUKOKUU IMG_6558 IMG_6562 IMG_6560
Tässä se nyt on, laukku, mitä oon himoinnu jo siitä asti ku näin tän. Tosin oonhan mä jo kauan kuolannut Louis Vuittonin ja Michael Korssin saman mallisten laukkujen perään, mutta niihin ei oo ihan mun varat riittäny, enkä varmaan ois raaskinu ostaa, kun tänkin ostamista miettisin sen muutaman viikon.
Kyseinen laukku on siis glitteristä, ja makso 34.90€ ja näitä oli kanssa mustina, vinkkinä jos joku muukin tykästyi tähän laukkuun. Oon jo niin monta asua tänkin laukun ympärillä suunnitellut, ettei tosikaan. Mun vaan tosiaan pitäisi yhteen asuun käydä kotiuttamassa yhden kengät (ellei toisetkin, niihinkin rakastuin heti nähtyäni ne) ja kaipa mä saan ne tässä kevään mittaa ostettua, vielä kun ei näytä hirveän kiire noilla kesävaatteilla ja -kengillä olla.

Mä aattelin nyt kans koittaa tota haastetta joka löytyy mm. Annika-o:n blogista, eli joka päivä pitäisi postata blogiin kuva kyseisen päivän aiheesta. Koitan ainakin parhaani, ja jos en joka päivä kerkeä koneelle postaamaan, niin muutaman päivän kuvat saattavat tulla samankin päivän aikana. 

Ei kommentteja: