9. kesäkuuta 2014

New stuff

IMG_6746 IMG_6747 IMG_6751 IMG_6753 KESÄKUU1-001 KESÄKUU1-002 KESÄKUU1 
Viime viikolla kävin pariinkin kertaan pyörähtämässä salossa, ja tämmösiä sitte tarttui mukaan. Näiden lisäksi ostin H&M'stä perus mustan tuubitopin, ja mustan n. polviin ylettyvän mustan mekon. Ja sen verran noista ostoksista, että suurinosa on H&M'stä, paitsi tuo valkoinen 4,90 maksava paita, jonka löysin LIDLISTÄ!? Mitä ihmettä.. :D Ja tietenkin noi body jutut on body shopista, sehän ois sanomattakin ollut selvää.
Vilma sai sen kummisedältä kaks tommosta kaiutinta, ja Vilma anto sitten toisen mun ja ollin käyttöön, ja toi on vaikka kuinka kätevä! Tänäänkin toi oli mulla töissä mukana, kun olin siellä ihan yksin, ja maalatessa ei kuitenkaan oo kiva käyttää kuulokkeita, ni liitti vaan puhelimen tohon, ja musiikki kuulu.
Huomenna mulla onkin vapaapäivä, ja aattelin käydä ehkä taas jälleen Salossa. Tai sit vaan, mikäli aurinko suostuu esittäytymään, mä makaan koko päivän ulkona, jotta tulis vähän vielä väriä pintaan! :) 

Ei kommentteja: