25. syyskuuta 2012

Heeya!

Paita - Veromoda, 14.95e || Housut - Veromoda, 39.90e molemmat uusia! 

Täs pari omakuvaa, koska kameras ei tosiaan oo muita kuvia, ja halusin päästä päivittelemään. Perjantaina olin nuortenillassa, jonka jälkee mentii elisan, venlan ja tanjan kans mäkkii, ja jossai puol kymmene, kymmene aikaa kotii. Lauantai päivän olinki sitte koko päivä yksi iskällä ja viettelin iha rentoo päivää. Illalla sitte vietettii iltaa porukalla, jotkut tietää enemmän, jotkut vähemmän, ja ne jotka ei tie yhtää niille ei ees kerrota illan tapahtumia :) Sunnuntai meni kotona, paitsi illal olin Timpan ja Annin kanssa. Eilen vahasin äitin kans autoa, ja olin vaa kotoo. Tänää oon puol kuudeks menos saloon Rosan ja Lotan kanssa, joten ens postaukses on varmaa vähä muitaki kuvia, ku mun omia kuvia! :D

ps. kuten jotkut ehkä huomas, mul tonne ilmesty tommonen spotify-soittolista, ohjeet sen lisäämiseen blogiin löytyy täältä! samast osotteest löysin avut kans toho hiiree, mikä mul on, jote eiku ettimää hienoi juttui ja muokkaamaa blogia! (:


Ei kommentteja: