4. syyskuuta 2012

Minkä romanttisen komedian kattois tänää?

Kaikki vaatteet h&m'stä.

Aattelin, ku joku toivo lisää asukuvia, joku ei sanonu mitää, ja ite en aina semmosii jaksa ottaa, ni koitan saada semmosista vaatteista kuvat, joita en käytä useesti, tai joita ei oo aikasemmin ainakaan moneen kertaan blogissa nähty. Se asuista.

Eilen oltiin Venlan kanssa pikaseen käymäs Salossa, mä löysin täydelliset farkut henkkamaukasta, mut ne oli lahkeista liian leveet. Löysin kans täydellisen neuleen/villapaidan, mut se kutitti ihoa inhottavasti :d Ei tosiaa oltu kauaa, ja Venla lähti vähä aikasemmi, koska sil oli harkat, ja mä kiertelin viel hetke aikaa. Sopivast sit lähin ku alko sataan vettä, odotin vaik kuin kaua risteykses et pääsen kääntyy, ja sit kaike lisäks mu edes oli hitait autoi, jote kastuin iha hirveest. 

Tänää menin hoitaa mun kummitädin lapsii viidest eteenpäi, ja 20min sitte vasta kotiuduin. Oli tosi mukavaa heijä kans! Nyt pitäs tehä läksyt ja sitte aika pia nukkumaa, koska alkaa jo vähä väsyttääkki, ku aamulla nousin tunnin liian ajoissa. Kiitos mun puhelimelle joka oli tunnin liia edelle... 

Täl viikol, tai ainaki täs lähiaikoin, pitäs nähä yhen ihmisen kanssa. En haluu paljastaa kenen kans, koska ties mitä siitki tulis :d Odotan sitä vaan tosi kovin, koska meijän on pitäny jo monta kertaa nähä, ja nyt se ehkä toivottavast tulee tapahtuu (: 

MUISTUTUS: heittäkää mulle postaustoiveita!!! Nä on tekeillä, joten ei tarvi ehdotella: laukun sisältö, huone, elämäni aakkoset,

Ei kommentteja: