19. syyskuuta 2012

Sano että yhä ainoa olen sun

 Jälleen kaikki vaatteet henkkamaukast.
Huppari - SnobShop || Chinot - H&M
Maanantaina olin salossa pyörimässä Ainon kanssa, ja oli pitkäst aikaa hänenki kans olla vapaa-ajal. Käytii kans Radiokirpparil, ja löysin converset 15e, mut mun conssi perhe ei kuitenkaa kasvanu, koska ne oli vaaleenpunaset, ja mul on jo iha liikaa punasen sävysii conssei! Tiistai pyörähdin kans Salossa Annin, Venlan, Elisan ja Lotan kanssa. Saatiin kans jokune aika sitte koulukuvat ja ekaks en tykänny yhtää tost mun yksittäis kuvast, mut toisaalt on se iha jees.
En mäkään oo maailman siistein ihminen, sori siitä. Mut parempi et huone näyttää siltä, et joku siellä asuiski.. Äiti ei tosin taida olla samaa mieltä, koska huone pitäs näyttää tolta, miltä se näyttää jälkimmäises kuvas. Sain kans eileen kauhen inspiksen alkaa noita kuvia laittelemaan. Eka piti laittaa tommoseen oveen, mikä on mun pöydän vieressa ( vie johonki varastoo, ei ovi mistä tullaa mun huoneesee ), mut tulostinki liikaa kuvia, ja ne ei kaikki mahtunu siihe, ni toi hylly oli toine, ja tos ne kyl o kivemmatki!
 Neule - H&M || Paita - H&M || Farkut - JC
Vähä erilaine asukuva, koska en ehtiny semmosta ottamaan, kunnes olin jo yökkärissä. Pää särki nii hitosti koulussa koko päivän, et lähin enne musiikin tunteja kotiin nukkumaa, ja heräsin vähä jälkee viide. Ja voisin koht taas nukkumaa koska iha kipee olo, ja pää räjähtää ):





Ei kommentteja: