26. marraskuuta 2013

Dear santa...

Untitled #42

Ensimmäisenä mun toivelistalla on valkonen nojatuoli, ja oikeestaan juuri toi mikä kuvassa onkin. Oon jo niin kauan himoinnut tota tuolia ikeasta, ja se sopis paremmin kuin hyvin mun huoneeseen. 
Sähköhammasharja ois kans kiva löytää jostakin paketista. Meillä on iskän luona sähköhammasharjat, ja se on niin paljon kivempi kun ihan perus hammasharja. 
  Eikä mua kyl yhtään haittaiskaan, jos mun iittalan astia kokoelmaan tulis muutama muki tai kulho lisää. Ja varsinkin noi kolme väriä mukeissa ois ihanat! 
Ja tottakai se ipad ois kans kiva olla olemassa. Niin paljon kivempi selata nettiä kuin puhelimella, tai tietokoneella, joka ei aina silloin tällöin tahdo edes toimia mun ohjeitten mukaan!  
Untitled #43

Escadan Cherry in the Air hajuvettä oon halunnut jo tosi kauan. Se on vaan niin ihanan tuoksusta! Ite en oo viel raaskinu käydä sitä kiikuttamassa sitä kassalle asti, joten jospa pukki sen mulle tois.
Mulla on kans mun Diorin ripsari ihan lopussa, joten pitäs saada uus tilalle. Toi on ollu ihan superia, kun ostin ton laivalta viime keväänä. Ei lähe ripsistä päivän aikana ollenkaan varisemaan, ja no on vaan parasta mitä oon koskaan ripsiini laittanu!
Haluisin kans tommoset ihanan lämpimät ja pehmoset tossut. Mul ei oo tommosia ollenkaan, joten ois tosi kiva. Varpaat pysyis ainakin lämpiminä kun mulla ne tuppaa aina jäätymään...
Ja suklaahan kuuluu jouluun, joten pari rasiallista sitäkin voisin saada.. Ainoastaan tossa kuvassa noi näyttää vähän kynttilöiltä jos tarkkaan kattoo, ihan kun jokasessa olis se sytytyslanka tai se... :D No kynttilätkin kuuluu jouluun, joten voihan niitäkin paketeista tulla! :)

Tämmönen postaus tähän väliin. Oon monista blogeista lukenu näitä ja ne on vaikuttanu kivoilta, ja mun on pitäny jo jonkun aikaa tehä tä, kunnes Venla vielä edellisessä postauksessa ehdotti tätä mulle, joten päätin että nyt mä sen teen! 

Ei kommentteja: