24. marraskuuta 2013

lazy sunday

 photo IMG_0560.jpg photo PicMonkeyCollage8415.jpg
Oivoi, enhän mä siinä blogin eloon herättämisessä hirveen hyvin onnistunut. No, mitäs pienistä, mun blogi ja kirjotan sillon kun mulla on asiaa/kuvia. Nyt mulla ei oo mitään ihmeempiä, halusin vaan tulla ihan muuten vaan postaamaan. Tää päivä on menny siivotessa ja vaan löhötessä, ja nyt oon koittanu saada tätä postausta valmiiksi ainakin pari tuntia. Tuntuu vaan ettei toi kirjottaminen onnistu multa enää niin hyvin kun ennen.
Mä haluisin tietää, et mimmosia postauksia te lukijat haluisitte mun blogissa nähdä? Nyt saa vapaasti heitellä ilmoille mitä tahansa postausehdotuksia, ja koitan toteutella niitä parhaimman mukaan! :)
Nyt mä lopettelen, viettäkää mukava sunnuntai ilta :)

2 kommenttia:

venla kirjoitti...

Hei wou!! Liityin pois sun lukijoist ja taks lukijaks ni nyt tuli sun postaus tonne bloggerii! Ei enää tarvii lähes jokapäivä katdä kurkkaa sun blogii:P mut öö tee videoooo! Ostoste esittelyy sit ku on sillee reippaast ostoksii, myday, dear santa eli joululahjatoivepostaus! Siin pari kauhee pää lyö tyhjää:o

minttu kirjoitti...

venla: noni hyvä!! :D mutmut kiitti ehotuksist, ton joululahjatoivepostaukse voisi ainaki tehä !! :)