16. maaliskuuta 2014

13:49

 photo IMG_0006.jpg  photo IMG_0044.jpg  photo IMG_0045.jpg
Hyvä musiikki, kuvailu, kynsien lakkaus ja tulppaanit. Niistä mä oon tullut iloiseksi viikonlopun aikana. Tiettekö, kun jotain oikein kovin haluaa, ja sit vihdoin kun sen jutun saa, ei voi muuta kuin hymyillä? Mä oon jo niistä ekoista kevätpäivistä asti halunnut tulppaaneja mun huoneeseen, ja nyt eilen vihdoin, kun oltiin äidin kanssa kaupassa, mä ne tohon pöydälle sain ostettua. Vaikka maa onkin tällä hetkellä valkoinen, ja saa mut hieman ärsyyntyneeksi, noi tulppaanit tuo niin keväisen fiiliksen tänne mun huoneeseen.
Lakkasin myös pitkästä aikaa mun kynnet, ja ei vitsit näistä tuli kivat. Olin vähän kahden vaiheilla jätänkö ton sinisen värin kynsiin vai en, mutta onneksi jätin. Näistä kynsistä tuli paljon kivemmat, kuin ne olisi ollut lakkaamattomat! Mun vaan pitäs saada joku kunnon kynsilakka, mikä pysyis kynsissä, tämä sininen kun on jo muutamien kynsien päistä lähtenyt lohkeilemaan. Mua kovin houkuttas ostaa muutamat ihanat värit niitä essie-lakkoja, kun niistä en oo kuullut kuin hyvää, mutta se hinta vähän pistää mut epäröimään.

Ei kommentteja: