13. maaliskuuta 2014

PICTURE FROM IPHONE

Pitkästä aikaa kunnon postausta! Mun on pitänyt joka päivä tällä viikolla tulla tä tekemään, mutta vasta nyt saan tän valmiiksi. No, parempi myöhään kun ei milloinkaan, eikö? Muutamat kuvat nyt siis mun puhelimen kätköistä, osa on vissiin jopa tammikuulta, hui! Mulla on nyt tosiaan vaikka kuinka tätä postausinspistä, ja huomenna aattelinkin vähän kuvailla uusia ostoksia, ja vähän käydä ulkonakin kuvailemassa, jos tuolla sais jotain kuvia, vaikka aika karulta siellä näyttää aina kun aurinko ei paista.  photo PicMonkeyCollage1-3.jpg
1. #selfie 2. & 3. Laivala 7.-8.2 viettämässä Ollin synttäreitä. Oli kyllä tosi kiva reissu! 4. Hiihtolomalla töissä  photo PicMonkeyCollage2-3.jpg1. Tä kuva on ehkä joskus joulukuussa otettu, mutta pistin ton vasta pari viikkoa takaperin instagramiin. Toi on musta jotenkin ihana, varsinkin torsti♥ 2. Lähdössä mummin synttäreille yksi sunnuntai. 3. Mulla ei ole mitään hajua, millon oon tämän kuvan ottanu, ja miksi. Sängyllä ainakin on loikoiltu :D 4. lettukestit photo PicMonkeyCollage3-3.jpg
1. Ch-ch-cheek Salon urheiluhallilla, oli kyllä huippu keikka! 2. Töitä 3. Sununtain viettoa 4. Vihdoin päästiin äitin kanssa kattomassa Antti Tuiskua Teatteri provinssissa. Keikan piti olla tosiaan jo olla 14.12 mutta Antin sairastuttua keikka jouduttiin peruamaan. photo PicMonkeyCollage4-2.jpg
1. & 2. Kuvissa on viikon väli, ja kyllä on kivempi katsoa aamusin ikkunasta ulos, kun siellä paistaa jo hieman aurinko, niinkuin ensimmäisessä kuvassa. 3. Tänään käytiin Neean kanssa ruokkiksella plazassa ostamassa mulle uus nahkatakki, ja ostamassa herkku smoothiet! 4. Tältä näytti vielä hetki sitten, kun aurinko ei ollut ihan kokonaan laskenut, nyt joutui jo laittamaan valon päälle.

Ei kommentteja: