15. maaliskuuta 2014

Ostoksia

 photo IMG_9995.jpg
Valkonen paita - 19,90e Cubus Mustavalkonen paita - 4,90e Cubus
 photo IMG_9998.jpg
Kaulakoru - 5,90e (norm. 11,90e) Glitter Käsikoru - 6,90e Glitter 
 photo IMG_9997.jpg
Herbina tyvikohottaja - 5-8e? Anttila 
 photo PicMonkeyCollage5-2.jpg
Nahkatakki - 39,90e H&M 

Tässä nyt muutamia ostoksia mitä oon tässä kuukauden sisällä ostellu. Uusin noista on toi nahkatakki, joka kävin vissiin kahteen kertaan sovittamassa, ennen kun lopulta ostin sen. Mutta, eks se niin meekkin että kolmas kerta toden sanoo? Mua vaan jäi niin kovin harmittamaan keskiviikko illalla, kun kaupungilla olin, et miks mä en ostanu sitä takkia. No, torstain ruokkiksella käytiinkin sitten Neean kanssa nopeesti plazassa, ja ostin ton. 
Toi mustavalkonen paita oli kanssa huippulöytö. Normaali hinta oli siina kahenkympin kieppeillä, ja mä sain ton viidellä eurolla. Eli, kerrankin olin ihan oikeeseen aikaan liikenteessä! Vielä pitäs kuitenkin löytää vaikka mitä kevääks ja kesäks, mikäli ne joskus tulee, maata kun tällä hetkellä peittää mukava lumikerros. Viime viikkosten aurinkoisten kelien takia, tota lunta ei tosiaan ois toivonu tonne maahan tulevan!

Ei kommentteja: