17. helmikuuta 2013

A dream is a wish your heart makes

 photo HAIR_zps2a0ffad5.jpg
Mä oon jo jonkin aikaa miettiny, että mitä teen mun hiuksille. Haluisin ihan törkeen kovin paljonki vaaleemmat ku mulla on nytte, tai sitte semmoset vähä tummemmat ku nytte ja liukuvärjätyt, et latvat on ihan blondit. Punertavat hiukset ois kans ihan unelmat! Ja kans pitkät, paksut ja hyväkuntoset hiukset ois jotain parasta, mitä hiuksilta vois toivoa.
Leikkasin mun hiukset oikeestaa sen takii, et saisin niist parempi kuntosemmat. Ohan ne parempi kuntosemmat mitä enemmä, ja ois varmaa viel parempi kuntosemmat, jos aina ku käytän fööniä, suoristusrautaa tai kiharrinta ni käyttäsin myös lämpösuojaa. Ja sun muita mömmöjä jotka auttas siihen, että hiukset pysyis hyvässä kunnossa. Toi liukuvärjäys on näistä kaikista vaihtoehdoista ehkä se, minkä haluisin kaikkein eniten. Tosin, jos sen aijon tehä, mun pitäs varmasti varata kampaaja! Aina ku oon värjänny hiukset kotona.
 photo HAIR-001_zpsc4b2f124.jpg
Oon kans nyt ihastunu tommosiin vaaleisiin hiuksiin, joissa on just vaikka siniset ja pinkit dipit. Jotenki se näyttää ihan törkeen kivalta, mut en tiedä kuinka hyvin sopis mulle. Oon kans kauan halunnu tummat hiukset takasi, mut en vaan haluu tehä sitä, koska kuitenkin ku kesä tulee haluun taas vaalentaa. Mikä siin on, et aina ku on kesä ja muutenki valosaa ja semmosta ni haluun vaaleet, ja talvella ku on pimeetä ni haluun tummat? Onks muilla näin? Oon kans unelmoinu kauan ihan blondeista hiuksista, mut musta tuntuu etten niitä ainakaan tuu koskaan saamaan, ei siinä muuten, mutta hiukset kuolis ihan mukavasta kaikkien värinpoistojen takia..
 photo PicMonkeyCollage_zps823d8af7.jpg
Ja vaihdetaan aihe hiuksista muihin ulkonäköjuttuihin. Oon halunnu ainakin kaks vuotta smileyn, ja kerran oon semmosen meinannukki tehä, mut en sit uskaltanu. Se on musta vaan niin kivannäkönen. Vaikkei kaikki siitä tykkääkkään, mutta musta se on vaan nätti! Tatuointi, joku nätti ja siihen kuuluu jokin muisto tms. ois ihana. Toisaalta joku teksti ois kiva, vaikka kyljessä tai kädessä tai korvantaakse joku pieni kuva. Lapaluitten välissä ois kans kiva! Napakoru vasta sitten, ku oon saanu mun unelmakropan, sen oon itelleni luvannu. Ainoo vaan, että mulla menee koko loppuelämä ton unelmakropan saamiseen. En vaan saa tehtyä mitään.
 photo ASUJA-003_zps3bbceb7e.jpg
Täs muutamat asut, jotka mieluusti vetäisin millon vaan päälleni. Vaikka oranssi väri ei ookkaa mikää mun lemppari, ni aiettä ku toi oikee alakulma näyttäs hyvältä ruskettunutta ihoa vasten! Nii, seki ois kyl kiva jos mielummi kesän jälkeen ois ruskee, eikä punanen ku tomaatti! Jotkut noista asuista kans edellyttäis hyvää kroppaa, ja semmosen mä haluisin. Kropan minkä kanssa sopis kaikki vaatteet mitkä kaupassa eteen sattuu. Olis ehkä kymmene kertaa helpompaa. Ku mäki aina joudun miettiä "näyttääkö tä hyvältä" ymym. Ylärivin kolmas, alarivin eka, toka ja kolmas menis vaikka kouluunkin. Loput on jo sitten vähä juhlavampia ja ylärivin viimestä mä voisin kuvitella pitäväni vaikka kesällä shoppailureissulla tai jotain. 
 
ps. kuvapostauksen eka osa koht valmis, olkaa ylpei!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jos haluut hyväkuntoset hiukset nii vaalentamine kokonaa/latvoista on no go. se tekee hiuksista tosi huonokuntoset, voin sanoo iha kokemuksest. Jos ylipäätänsä haluut parantaa hiustenlaatuu nii kaikki värjäys kannattaa suosiolla jättää sivuu joksiki aikaa et annat hiustes parantuu rauhassa.

minttu kirjoitti...

ano: jep, toi tosiaa auttas, muttaku nytki kauhee juurikasvu ja pakko ainaki kuukauden välein värjätä se poies. :/