10. helmikuuta 2013

Mä en lupaa sulle kuuta, en tähtiä taivaalta

 photo HELMIKUU-001_zpsb5865a35.jpg  photo IMG_9490_zps8a4383df.jpg  photo IMG_9495_zps4f552e12.jpg  photo IMG_9518_zps0e2fcb8d.jpg
Toppi - Veromoda || Kauluspaita  - Newyorker || Takki - H&M || Housut - Veromoda
 photo IMG_9522_zps31c71f9a.jpg
Huhhuh, eilisestä päivästä hengissä selvitty, onneks. Aamulla vartin yli seiska herätys, aamupalan syönti ja ittensä kuntoo laitto. Sitte istuun joksi kolmeks tunniks autoo, mut se palkittii parin tunnin shoppailu reissulla Ideaparkissa. Mukaan siis lähti noi ylläolevat jutut, ja ostin ekat ihan omat ripsentaivuttimet. Hitto sentää ku kokeilin vilman viikolla, ja tajusin kuin paljon paremmilta mun ripset näyttää taivutettuina. Paita oli vaan juttu, mihin rakastuin heti ja korviksii ja avaimenperää oon jo aika kauan tarttenu. Mut eks sillo oo tullu hyvät ostokset mukaa ku lompakko näyttää tyhjyyttää? Huhtikuuks kyl pitäs rahaa saada kerättyä ku näillä näkymin kakski laiva matkaa tulossa. Käytiin sitte vielä Ideapark reissun yhteydessä Tampereella Satun veljen pojan luona viemässä kihlajaislahja kaks kuukautta myöhässä. Mut muuta en kyl sano että rakastuin niitte kämppää. Pieni mut tilava. Semmosen mä itelleki ekaks kämpäks voisin tulevaisuudessa haluta. Koti matkalla pysähyttiin Urjalan Makeistukussa, ite en kyl ostanu mitää. Tai vielä. Vilma osti mulle  suklaalevyn koska mulla ei tosiaan sitä rahaa jääny. Mut sitte vasta se on mun ku oon sen takasin sille maksanu, oivoi.

Tänään mun pikkuveli täyttää yheksän vuotta. Ei oo totta kuinka kovin aika oikeesti menee. Mä muistan niin hyvin sen, ku Olli vasta synty, ja iskä soitti sairaalasta että pikkuveli tuli. Mä hypin innosta, ja Vilma mökötti, koska se ois halunnu pikkusiskon. Muistan niin hyvin sen meijä ekakohtaamisen, jos näin vois sanoo. Mä olin ihan törkeen onnelline sillo seittemä veenä ku pääsin Ollii ekaa kertaa sairaalaa kattoo. Ja ennen ristiäisiä ku oltiin vilman kanssa mummilla yötä ni mietittii se parin minuutin kestävä kävely matka, et mikä nimeks tulee. Ja ei kyl olla riidoiltakaan vältytty yheksän vuoden aikana, mut silti mul on maailman ihanin veli. Joten, synttäreitte kunniakshan mun oli pistettävä uus paita päälle, ja yrittää kihartaa hiuksia. Tosin hermo meni ku en saanu toistapuolta kiharrttuun hyvin, joten sain toispuolesen kampauksen. Ärsyttää ku osaan kyllä muitten hiuksii laittaa, mut sitku omat pitäs jotenki laittaa, ni en saa tehtyy mitään. Jopa rankalaiste lettien tekemine omaa päähä tuottaa mul ongelmii! :D

ps. teijän tosiaan piti mun eilisestä matkasta saada videota, mutta en muistanu ideaparkissa ottaa yhen yhtäkään video pätkää, muutaku sillon ku istuuduttiin alas syömään, joten se ois tosi tylsä matka video. :/

Ei kommentteja: