19. helmikuuta 2013

You only live once

 photo IMG_9578_zpsbfc3a3f1.jpg  photo IMG_9586_zps0111b573.jpg  photo IMG_9602_zpsef28bf68.jpg
Kattokaa oikeesti noita Ollin ripsiä! Mä en isosiskona ja vaaleitten ripsien omistajana voi olla mitään muuta ku kade noille. Kiusaanki Ollia aina, että sillä on tyttöjen ripset. Mutta, samana päivänä kun mä ton kuvan Ollista nappasin, käytiin äitin ja Ollin kanssa pulkkamäessä tossa mattarilla. Vaikka mä aika visusti kamera kädessä olin, ni laskin mäkin muutaman kerran. Ja eka kerta ei menny kyllä parhaiten, vedin takaperikuperkeikan tolla ufolla, ei hitsi toi kuva pistää naurattaan! :D
 photo IMG_9665_zps3c5a062c.jpg  photo IMG_9680_zps458a4ab3.jpg  photo IMG_9688_zpsb7799a45.jpg  photo IMG_9693_zps13b9b690.jpg  photo IMG_9699_zps62ede215.jpg
Eilen sovittiinki sitte et Elisa ja Tanja tulis meille tänään jossain vaiheessa. Ja sitten ku tytöt tuli, ni kiharsin heijän hiukset ja aika pian sitte mentiiki kuvaamaan tonne vesitornille. Elisa ei enää vissiin tossa vikassa kuvassa jaksanu poseerata, näyttäs vähä siltä, haha. Mutta, kun me oltiin kuvat otettu ja Tanjan isäkin oli tulossa hakemaan ni lähettiin kävelemään takasi meille päin. Tanja meni sitte kotiin jo, ja me oltiin elisan kans hetki meillä, elisa otti ne kuvat mun muistikortilta mitkä halus, ja kun oltiin saatu se tehtyä ja aahooki oli tullu, niin lähettii kävelee prismalle päin. Me ostettiin Elisan kans kauheet säkit irttareita ja kinderit, mut niist tuli tyhmät lelut! ): 

Ei kommentteja: