12. elokuuta 2012

avautumista.

Kuin monella muulla on semmone, ettei haluu mennä kouluu, ku ne huomenna, tai ylihuomenna alkaa? Mulla ainaki. Tuntuu, et oon menettäny tän kesän aikana ihan hitosti kavereita, ja et mul ei ois siellä enää ketään. Ja en oikeestaan tiedä, oonko tälki hetkellä yhen kanssa riidoissa, ku taisin mokata aika pahasti :d

Mul ei oo pitkään aikaan ollu oikeesti näin huonoa fiilistä, ku tänä viikonloppuna on ollu. Oon itkeny, ja miettiny vaa et miks mä aina mokaan kaiken. Haluisin taas sen saman porukan, mikä meil on ollu koko yläasteen tuolla, mut ollaan jotenki hajottu. Jokane on jotenki muuttunu, ja ei oo enää se sama ihmine ku seiskan aikana ku tutustuttiin.

Vaikka mä oonki saanu tänä kesänä monta uutta kaveria, ni sitä mukaa oon kans menettäny vanhoja, tosi hyviä kavereita. Ainakin tuntuu siltä. Haluisin mennä ajassa tosi paljon taakse päin, ja korjata kaiken, mitä oon mokannu.

Haluun kans, et yks tietty ihminen lukee varsinkin tän kohdan täst tekstistä.
Mä oon oikeesti tosi pahoillani siitä, mitä tein, ja en ois uskonu et se satuttaa sua niin kovin. Mä en uskaltanu tulla jutteleen sulle fb koska pelkään, ettet vastais mulle siellä. Sama jos soittaisin, tai laittaisin viestiä. Ja en nyt pääse tuleen teille pyytään sulta kasvotusten anteeks. Haluun vaan oikeesti et me saatas sovittuun tä juttu, ja unohdettas tä kokonaa, koska mul on ihan saatanan huono olo. Haluisin et kaikki ois taas ku enne. Anna anteeks? ):

1 kommentti:

venla kirjoitti...

mul on lähes sama fiilis....