26. elokuuta 2012

Läheks piuhal?






Neule - H&M || T-paita - H&M || Bandeau - Seppälä || Farkut - JC || Vyo - H&M (tullu shortsien mukana)

Perjantaita vietin kotona, ja Venlan kanssa Salossa, ja Elisa ja Tanja oli kans jonki aikaa meijän kanssa. Mentii sitte shellille istuu ja siellä nähtii duudsonit. Halikon shellillä!? Tuli vähän semmonen mitä ihmettä fiilis. Perjantaina muutenki tapahtu salossa.... :d http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012082415996158_uu.shtml tossa siis lisäinfoo. Ihan kauheeta miten joku tekee tollai! Vielä ku sielä torilla oltiin Venlan ja Nooran kanssa ni oli semmone et hitto ku tietäs ja olis nähny mitä tääl o tapahtunu, mut ei tosiaa ollu enää sen jälkee ku ton luki! Kauheeta. Menin perjantaina sitte Venlalle yöksi, ja oltii heillä sitte koko ilta. Lauantaina kotiuduin yhden aikoihin ja olin kotona ysiin asti. Sitte järkytyin kauheesti. 

Mulle tuli joku ano formissa iha mukavia juttelemaan, ja vaikutti ihan mun ikäseltä, ja sillai. Ku hän sano et menee n. 45min aattelin et on jostai salosta joku joka haluu välttämättä tavata. Toisena mul oli mielessä anni, koska se heti kirjautu ulos feissistä, ku vika ano oli tullu. No, vähän yli ysi mä aloin tekeen lähtöä tonne kirkon parkkipaikalle, ja siel oliki sit semmone päälle parikymppine mies! Joka sitte lopulta paljasti Lotan&Venlan stalkkeriks! Hyiyök oikeesti sain traumat! Ainaki opin ettei heti kannata anojen kanssa ulos lähteä :d Sanoin sille sitte ihan suoraan, et jättää meijät salolaiset rauhaan ja lähin vetään. Onneks olin Elisan kans aikasemmi sopinu feissis et jos hän ei tuu, ni meen heille, koska mul ei ollu saldoo. Elisalle sit meninki! Ja saatii idea et jään heille yöks. Käytii hakee mulle kamoja ja kierrettii vähä saloa seuran toivossa, mut päädyttii hetken Perniöntien apsilla istumisen jälkeen Elisalle, jossa oltiiki sit loppuilta ja yritettii saada meil piuhailu kamuja. 

Tänää sitte Anni soitti siinä vähä vaille kymmene et meijä pitäs olla Salossa vartin yli 11, koska Rami ja Jonkke tulee moikkaa meitä. Nooo, alettii laittaa sit itteämme kuntoo, ja Anni soittiki vartin yli et misä ollaa. Onneks oltii viel Elisal, koska mun sit piti lähtee hakee Annii. Elisa ei tullukkaa mukaa, ja me Annin kans hengattii salos 12, kunnes he saapu paikal. Nooo, mun pitiki siit heti lähtee kotii melkee, ja pojil oli hukkareissu, koska Anni lähti samal. Käytii sit Vilman synttäreitte kunniaks Keppana Kellaris syömäs, ja oli ihan hyvää ruokaa, vaik saiki odottaa kaua! Tänää illal olin viel sit Elisan kans Salos, ja käytii mäkissäki, ja nähtii siel yks kenel oltii sitte yöllä menty puhumaa. Tuli sii sit semmone nolo hetki vähä :D Sitku olin Elisan heittäny kottii ni pysähyin Rikalanmäel ja otin pari kuvaa, joista kuitenki vaan toi auringonlasku kuva pääty blogiin, koska ne näytti kamerassa paljo paremmilta! Nyt oon vaan lagannu, ja sillai :d Ei mulla ollu muuta!

Anteeks kauhee romaani, mut tä viikonloppu on ollu oikeesti aika tapahtumarikas! :D 

Ei kommentteja: