2. elokuuta 2012

Töitä, töitä ja vaunuiluu

Ekaks kiitän niitä jotka on ruvennu seuraamaan mun blogia, koska teit on tullu kauheesti lisää, kiitos! (:

Mutta siis, viimepäiviin.
Tiistai-keskiviikko yön vietin Lotan ja Rosan kanssa Lotan vaunussa. Oli tosi kivaa! Ja ku Rosankaa ei oltu nähty pitkää aikaa, ja nii. Meil oli kolmen hengen allasbileet, jeje. Pelättiin semmosii jättihyttysii, ja lähettii nopeesti pois saunalt ku ne oli vallannu se xd Oli kyl huippu ilta. Katottii Paranormal Activity ja ei se oikeestaa ollu nii kauhee, mitä ois voinu luulla. Jossai kohtii se kyl oli vähä kammo. Aamul mä häivyin sitte yhen aikoihi, koska mun piti olla jo puol kolmelta töissä ja piti syödä ja kaikkee muuta. Eiline päivä meniki sitte töissä.





Tänään mä heräsin jo puol ykstoist!?!?!?!?! En vaa pystyny nukkuu sii kuumuudes, ku olin iha kietoitunu siihe peittoo.... Mut se oli nii inhottavaa ku just oli ehkä ihanin kohta sii unes tulos ni sit mä herään, sääääädfeis! No, kävin viemäs Vilmal kaupungil rahaa tos hetki sitte, ja aattelin et kuvaan mun asunkin teille, vaikkei se mikää kummone ookkaa, perus rento työasu jos viihtyy 6h (: Nyt vaa tuli semmone, etten ees haluu duunii. Sain kuulla yhe jutu, ja kaikki muistot o Kokkilast. Jeje. Onneks huome vika päivä töis, ni tarvi sinnekkää mennä.. Ainakaa toivottavast. Ei meinaa houkuttas nähä tota nyt ainakaa hetkee, ehkä sitte ku oon päässy tästä kaikesta yli ja sillai :d Jote jos joku ihana haluu piristää mu iltaa puol kympist eteenpäi ni ottakaa muhu yhteyt!

Toppi - Cubus , pinkkitoppi - JC , legginsit - H&M

Nii, ja piti viel sanoo! Ehdotelkaa mul jotai postei, mitä haluisitte et mä tekisin! (:

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vähä toi lotta on laiha ! ja sä oot nätti :))

minttu kirjoitti...

ano: lotta o! ja kiitti (: