18. elokuuta 2012

Kesä 2012

Tä oli päivä, jollon kesäloma alko. 

 Vietin aikaa paljon märyssä, millon kenenki kanssa.
 Shellil tuli kans käytyä pariin kertaan, ja melkeen aina oli sama seura
 Olin juhannuksen Seinäjoella, ja Lentäjien juhannus tapahtumassa esiinty mm. Haloo Helsinki
 Sain uusia kavereita, ja vietin paljon aikaa Kokkilassa heidän kanssa
 Kuvasin auringonlaskuja, ja nousuja, jos vaan satuin sillon olemaan hereillä. Tässä kuvassa auringonnousu
 Vietin öisin aikaa mun ikkunalaudalla istuen, ja miettien asioita
 Kävin riparin, ja ei se niin kamala ollut, mitä oli kuvitellut
 Otin aurinkoa liian vähän
 Pääsin ripiltä ja pidettiin mahtavat juhlat.
Yökyläilin Venlan mökillä

Tein myös kaikkea muuta todella hauskaa ja ikimuistoista. Kiitos kaikille, jotka viettivät aikaa mun kanssa kesällä, en tuu koskaan unohtamaan tätä kesää. Tä oli ehkä paras kesä, jos noitä säitä ei mukaan lasketa. Sain todella paljon uusia kavereita, olin töissä ja ansaitsin ite mun rahat, Toteutin joitakin juttuja mitä halusin. Pakko sanoa, toista samanlaista kesää ei oo tulossa.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

gauheee bahiizz ku istut ikkunalaudallaaa :ooooo

Anonyymi kirjoitti...

gauheee bahiizz ku istut ikkunalaudallaaa :ooooo

Anonyymi kirjoitti...

mites tuukkelin kaaa ?;););););)

minttu kirjoitti...

vilma: sori o:

ano: kuinni ? o: meil ei oo mitää, ja that's it. kavereit vaa.

Anonyymi kirjoitti...

eikaaai sun ikkuna kauhee korkeel oo ? :o

minttu kirjoitti...

ano: toises kerrokseks. mut ei en mä mitää itsemurhaa oo ollu yrittämäs älkää luulkokkaa nii! toi on vaa nii rentouttavaa istuu tosa ja kuunnella äänii mitä ulkoont kuuluu (: