14. elokuuta 2012

Et sä mitää pahast kyylänny

Täst on taas jonkin verra aikaa ku oon viimeks kertonu, et mitä oon touhunnu. Ja vaik täs ei ookkaa paljoo välii ollu, ni on tapahtunu ihan kauheesti kaikkee, oon saanu vähän niiku uuden kaverin, ja toisen ihan oikeesti uuden kaverin. Oon saanu sovittu riidat, mut viel on yks juttu mitä mä tosiaan ihmettelen, mut ei siitä sen enempää. Kaikki melkeempä hyvin, niin mä voin sano! 

Lauantaina lagailen kotona, koska ei mentykkää Turkuun Venlan kanssa. Illemmalla me sitte lähettii ulos, käytii shellil muttei mentykkää sisälle, istuttee hetki ulkona ja päädytti lopulta Salon torille kattoon ku muut joi. No saatiimpa sii idea, et soitetaa Annille et kaipaaks se seuraa ja kaipashan hää. Lähettii sit Kiikalaan ajelee mun mopol, ku Anni oli hänen mummun luo. Oltii siel johki yhteetoist, ja ajettii sit Venla luo ku haettii hänel jotai kamoi ku hän tuli meil yöks! Oltiiki sit vähä jääs ku päästii iskän luo, ja lainattii Vilmalt vähä vaattei! Rakastuin sen Paavo Pesusieni hupparii! Heitin Venlan sit sunnuntai aamu kotii ja lagailin iskällä kuutee asti kunnes ajoin kotii ja mentii sitte äitin, ja sisarusten kanssa serkun synttäreille. 

Maanantai oliki sitte ekakoulupäivä 2½kk ? No, ihan hyvin se meni. Otti päähän vähän vaa pari hassuu, mut se meni sitte päivän mittaa ohi. Meijän luokal tuli uus oppilas, ja se on tajuttoma hyvännäköne! Koulus oli iha jees, ja oliki sit lv tuntien jälkee ekat valokuvaus tunnit, ja tehtii kamerat jokane! En nyt jaksa selittää mite, mut kuitenki. Päästii kotiin kolmelta, ja sovittiin Elisan kans, et lähetään Saloo pitkäst aikaa kahestaa, ku ei kesäl oikee oltu tekemisis kunnol! Oli oikeesti tosi kivaa pitkäst aikaa, ja tajusin et kuin ihana toi tyttö on ja mul on oikeesti ollu tosi ikävä hänt kesälomal! Juteltii sit oikeesti aikalail kaikest, ja löydettii uusii tuttavuuksiiki Salosta. Yks Topi, joka kyyläs aina ku käveltii ohi. Reippaina tyttöinä mentii sitte juttelemaa hänel, ja häne kaveril, joka oli ujohiljanelammas Elisan sanoi lainaten. 

Tänää taas peruspäivä koulussa, ja menin taaas Saloo Elisan kans koulun jälkee. Nähtii Topii, ja jotai sen kaverii jonka nimee en nyt satu muistaa. Sit ku Topi lähti, hengattii Elisan kans ilman tekemist, ja pyörittii oikeesti ympyrää. Käytii jossai vaihees pirkalla, mietittii ketä pyydetää ulos ja lähettii uudestaa Saloo jos löydettäs taas lisää tuttavuuksii. Kylhä me Jerryl, meijä uudel luokkalaisel, mentii puhuu mut no, se meni vähä hassust :D Sit lähettiiki takasi taas pirkal, ja käytii ostaa jotai suklaajuttui, ja istuskeltii sii sit jonki aikaa. Elisan sisko, ja mun sisko tuli käymää jossai vaihees sii. Oli kyl oikeesti hauskaa! Huomen taas Saloon, seura vaihtuu Venlaan nyt! Pakko sanoo, et oon niiiiiiiiin kyllästyny tähän Saloo ku ei tääl oo oikeesti yhtää mitää. Muttajuu, pistelen nyt tähän pari kuvaa ja sitten sanon moro!!
 nää miehet ei nyt oikee tykänny ku heist otettii kuvii! ): 

Ei kommentteja: