27. elokuuta 2012

Toivepostaus - Kaverit

Elisa, Venla ja Anni
Venlan oon näist tytöist tuntenu kauieten, mut tutustuttii paremmi siinä, ku siirryttiin yläasteelle, jollon kans tutustuin Anniin ja Elisaan. Kaikki näistä tytsyistä on ihanan rentoja ja mukavia. Heil voi kertoo kaiken luotolla. Elisan kans en ollu kesällä niin hyvissä väleissä, tiedä sitte miksi, mut nyt Elisast on tullu mulle lyhyessä ajassa tosi tärkee! Venlaan lähennyin kesäloman aikana, ja Annin kanssa ollaa oltu parhaimpii kaverei seiskan talvesta. Meil on jokasen tytön kanssa jotai omia inside juttuja, mitä kukaan muu ei tajuu. Pakko kyl sanoo, et näist Annin kans on tullu vietettyy liian vähän aikaa lähiaikoina! ):

Niko
Tutustuttiin kesällä Tuukan kautta, ja tost pojast on tullu tosi tärkee mulle. Ollaan nähty vaan kerran, mut ei se menoa estä. Jutellaan joka päivä feississä, ja ite pystyn helposti puhumaan Nikolle. Niko on just semmone, kelle ei tarvi edes sanoo vitutuksen/surun. ym aihetta, ni hän tajuu ja osaa auttaa oikeel taval. En ois koskaa uskonu, et yks mun tosi hyvistä kavereista olis mua 2½ vuotta vanhempi, mut ihmeitä tapahtuu. Niko on siis 18 täyttäny just, ja mä en tosiaa kaveeraa hänen kans sen takia, et ainaku käy Salossa, ni hommais mulle tupakkaa, tai juomia ilmaseks. Elämä on tarkotettu muuhunki, ku vaa tommosee. Niko on tosi rento, ja vähän ujo, ainaki sillo sielä Kokkilassa ku nähtii. Mut se oli eka kerta. Tokalla kerralla ku nähää ollaa molemmat varmast paljo rennompii ja omii ittejämme! (:

Tanja, Aino ja Lotta
Lotan oon tuntenu iha pienestä asti, ku ollaa oltu naapureita, ja Tanjaan ja Ainoon tutustuin yläasteel mentäes. Tanja tuli meijän porukkaan vuos sitte syksyllä kai , ja sillo me tutustuttii paremmi. Haluisin, et mul ois jokasee näihi vähä paremmat välit, mitä nytte. Vaik koulus tulee joka päivä nähtyy, ja Tanjaki on aika usein meijän mukana jokapaikassa, ja Lotta joskus, ni tuntuu et mul on välit vaa huonontu näihi kolmee. ):

Tuntuu et mul ois tosi vähän niitä "hyviä" ystäviä, koska täl hetkel mul ei tuu yhtää ketää mielee! Sanokaa jos unohduitte. On mul tietenki semmosia kavereita, joitten kans en nää niin usein, mut on kuitenki tosi mukavia ja joihin haluisin paremmin tutustua. Mä kans toivon, ettei kukaan kenen nimeä ei mainittu pahota mieltään, tai jos sai vääränlaista tekstiä itestään.


5 kommenttia:

venla kirjoitti...

oot rakas!:)<3 ja kuuluuks duudsonitki sun parhaisii kamuihi;);)

minttu kirjoitti...

Venla: OFC! eivaa. pistin kaikkii kuvii mis teit tytsyi oli xd

Anonyymi kirjoitti...

MÄ PUUTUN ;(;(;(;(

Jenna kirjoitti...

hei sulla on tosi kiva blogi ja tosi kiva tää postaus! :--)

http://jennakettunen.blogspot.fi/

minttu kirjoitti...

vilma: sun ei kuulukkaa olla täsä!

Jenna: kiitti! Sullaki o tosi kiva blogi! (: