7. elokuuta 2012

Viime päivii









Perjantai: Ajeltiin Ramin, Joonaksen, Jennan ja Annin kanssa millo missäki, ja käytii Turussaki nopsaa. Sitte loppuillaks töihi, fuck. Ja vika työpäivä, se oli hyvä puoli siinä päivässä! Koska Kokkila ei houkuttanu enää.

Lauantai: Olin kaupungilla Elisan ja Tanjan kans pitkäst aikaa, ja Venlaki oli mukaa. Olin kans vissiinki Märys Venlan, Aakulan ja Valtterin kans. Myöhemmi illal nähtii kans Annii ja Jennaa pisteellä. Menin sit kans yöks Venlalle ja katottii Vain seksiä leffa, joka oikeesti oli hyvä, vaik vähä sekava jossai kohtii.

Sunnuntai: Olin mun serkun synttäreillä, ja illalla märyssä ja kävi pien haaveri mopoilles, mut siitä sen enempää! :D Istuttii sitte jossai parkkipaikal vaik kui helveti kaua, ja juteltii syvällisii. Taino syvällisii ja syvällisii mut kuitenki. Sitte lähettii Venlan kans ajaa Kumiol Venlan mökil. Löydettii kans Venlan barbit ja leikittii niitte kans hetke aikaa :D

Maanantai: Kävin ostaa objektiivin, koneen ja converset ja leikkisin hetke kameran ja koneen kanssa, kunnes mä lähin märyy Annille. Oltii ulkoo ja sekoiltii ja kaikkee mahtavaa. Sit tulinki kotii jossai kymmene maissa ja oli semi jees ajaa ku salamoit vaa näkys! Sit tulinki kotii leikkii koneen kans, ja skypettää noitte tyhmie kans.

Tiistai, eli tänää: Oon ollu annin kans ja kävin viemäs Vilman kaupungille ja kummitädille vein jonku dermosil jutun. Oltii kans annin kans kuvailee tuol vesitornil ja sillai. Nyt Vilma pistää annin kynsii ja koht anni lähtee himaa, ku sen mutsi tulee hakee.

Ja nyt tosiaa tä mu postaustahti paranee ku o oma kone taas(: Mut nyt mä lopetan!

Ei kommentteja: